Araseymen 4 oda yakıyorum suan için 50 de yakmak yetiyor 55 e çıkıyor kendi zaten 800 tl gelmiş 25 gün icin.
Balkupum2505 Araseymen ooo hangi sehirdesiniz ben tek oda yaktim 160 geldi her yeri yaksam demek 1000 den aşa gelmez
nilimsi Araseymen offff bu ne ya kömür pahalı doğalgaz pahalı yeme içme pahalı temel insani ihtiyaçlarımız bunlar. 🤦🏼♀️
Araseymen nilimsi ya vallahi allah cezalarını versin artık ne sosyallesebiliyoruz ne evimizde özgürce oturabiliyoruz.
Elifffinnn10 Araseymen ne kadar çok gelmiş oyle bende genelde 50 de yakıyordum 300 ü geçmiyordu tabi bu geçen sene şimdiki daha gelmedi umarım o kadar gekmez😂
Reyna Araseymen kız 50 ne havalar o kadar soğumadı ki ben 40 da yakıyorum bazen fzla gelyo 35 e indiriyorum
Araseymen Reyna canim ben çatı katinda oturuyorum evde büyük zaten hava guzel oldukca 40 a almıştım ben anlatirken 50 diye yazdim ama hep 50 de durmadi tabi ona ragmeb yüksek geldi.
Araseymen Glcnada kiz iyi gelmiş daha ne istiyorsun keşke banada o kadar gelse hayir 300 e de raziyim ben.
Glcnada Araseymen çocuk var diye yakıyoruz napalım allah kolaylık versin hepimize çok zor şu zamanda geçinmek