Benim 100 lira geldi evde yoktuk sadece 10 gun yandi termostat var bide yani gecen yil 4 ay bebesiyle en fazla 350 odemistik alt katimiz bosaldi satilik o kadar faydasi varmis ki alt katin dolu olmasinin yerler buz dua ettim kis bastirmadan birisi alsin diye dun tasindilar satilmis yoksa ayvayi yemistik evimin kendi isisi 22 derece olurdu yakmasakta alt kat bosalinca 18 19 lara dustu