ALD hurremsultann vallahi hıc anlamıyorum artık gaz yapar diye onu yeme bunu yeme ac kalıyorum resmen inek gibi otluyorum😂
ALD Fulyadoga1 sab simleks bizde kullanıyoruz eakiye nazaran şükür diyorum bazen ama yüz üstü yatırınca bende uyuya kalırım diye korkuyorum siz geceleride öylemi yatırıyorsunuz
Fulyadoga1 ALD benim kızım şu an 3 ay 3 günlük geceleri yan yatırıyorum sabaha karşı uyandığında yüzüstü yatırıyorum. Ama artık çook çok rahat kafasını çevirebiliyor o yüzden rahatım . Gündüzleri hep yüzüstü yatırıyorum arada bi kontrol ediyorum . Reflü yatağı benim baya işime yaradı bu konuda
Omero21 ALD 4. Ayda rahatladık ama bu sefer de atak başladı o bitti diş başladı ama hepsine razıyım o kolik krizlerindense 🥲
ALD Omero21 kolik krizindense onlara bende razıyım en azından ne yapmam gerek biliyorum ama gercekten kolik bir bebek cok zor
ALD Feyme16 ben eşimede veremiyorum eşim gec geliyor bazen tuvalete bile cocukla giriyorum yani o derece
Mlkdr Feyme16 hala apar topar yiyorum,sadece bende sakinlesiyor.babasinda bile çok uzun süre durmaz 😔
Demirac19 ALD genelde 3. Aydan sonra düzeliyor canım. Emzik, kundak, kolik bebek müzikleri, vakıa ve nebe suresi, masaj bunlar biraz hafifletiyor. Bizde gaz damlaları ve yediğime dikkat etmek pek işe yaramadı
_mormenekse Demirac19 gaz damlası bir nebze bizde işe yarıyor ama yedigime dikkat etmem biseyi degistirmedi aksine dikkat etmedigim günlerde o aglak kızım gidiyor aksam erkenden yatan sakin bir koala geliyor bu bebeler bizle oyun oynuyor vallahi 🤗
ALD Demirac19 benımde yedigime dikkat etmek ve damlalar işe yaramadı diger önerilernizi denedik birde rukye süresi vardı ay allah annelere yardım etsin
yigitpasaninannesi_35 ALD 2.5 aylık yeni yeni düzeliyor ama düzeldi dediğim gün ağlaması sahada artıyor sanki o yüzden kimseye düzeldi demiyorum🤐
ALD yigitpasaninannesi_35 ay tamda bizimde böyle hatta iyi diyorum bes dk sonra baslıyor annelernde nazarı cok degermiş evlatlarına
ALD Bebekbagciannesii köpüklüydü düzeldi ama kolik düzelmedi sümüksü tarzdaydı ama tahlilde mukussız cıkmıstı
Cinarin_annesiii Bebekbagciannesii canım yorumlari okurken gordum bizimki öyle 2 3 gündur neden ki aceba ben gazda diye düşünmüstum
ALD [silindi] sürekli aglama hali sakinlesmesi zor aglarken ayaklarını karnına cekme 3 saat ve fazlası süren aglama krizleri vb
Yigitalpim Ay da azalıp 6. ay da baya normal bebek gibi olmuştu, sanki 4 ay bombayla yaşadık gibiydi ama geçiyor bitmeyecek gibi gelir ama en kısa zamanda değişecektir, ben yaşadığım için mümkün olduğunca fayda gördüğüm şeyi oneriyorum herşeyi bizde denemiştik bize pilates topu ve nurse harveys surup iyi geldi 4 aydan sonra da kendim sen aglamayi söyleyerek uyutabiliyordum en uzun uykusu 45 dk, şimdi 3 yaşında 😇 Allah yardımcınız olsun
ALD Yigitalpim bize nurse colex iyi gelmedi hatta uyku yaparmıs ama bizimki içtigi gün ve sonraki 1 hafta kullandıgımız sürede yani 10-15 saat kdr hıc uyumadan ayakta kaldı nedendir bilmiyorım ama sonra doktor bay bay damla yazdı oda iyi gelmedi
ALD Berensln 😂 hıc susmadan aglayan susturulmaso mümkünsüz uyumayan ağlak uzaylı bebeler :) uzaylı diyorum bizim bebe 10-15 saat deliksiz ayakta kalıyor nasıl dayanıyorsa hep kucakta geziyoruz saka bi yana gazlı bebek demek
Ay23 Bizimki 3ay 4 günlük dün bayağı kıvrandı ama nasıl ağlıyor elimiz ayağımız birbirine girdi.sardık sarmaladık acile götürmek için arabaya bindik uyudu acile gittik doktor yoktu eve getiridik uyuyordu zaten gece uykusuna yattı mışıl mışıl.kafam allak bullak oldu neyi nerde yanlış yaptım diye neyse☺
ALD Ay23 :)) zaten kolik bebeler arabada sakinleşiyor genelde doktorlar kriz zamanlarında arabayla turlayın diyor
Sibel_87 Ay23 benim de 2.bebeğim ilk kızımda çok çwkmiştik gerçekten hep ağlardı,bir gün sizin dediğiniz gibi atladık arabaya acile gidiyoruz sustu ve uyudu tekrar eve dönmüştük.o günleri unutmuştum artık derken ikinci bebeğimi kucağıma aldım çok şükür 😀6 buçuk yaşında kızım.Bu kızım da da belli saatler de ağlıyor ne yaparsak durmuyor saat akşam 6 sa bi başlıyor 11 e kadar sürüyor nerdeyse ama o bile yoruyor insanı Alllah yardımcımız olsun bu günlerde geçiçek 😌🙏
_mormenekse cankuzularim öyle bişey ki balkona çıkıyorum sanki agliyomus gibi kulagim hep çınlıyor :( peki 1 yaşına kadar azalarak mi bitti yani ilk aylardaki gibimiydi huzursuzlugu aglamalari
Mlkdr Sultannn1419 bende sadece benim çocuğum böyleymiş gibi düşünürdüm,ki hala genelde mızmızdır.Ama yalnız değiliz birçok kişi var bu şekilde olan.habire sabır çekerdim gerçi hala çekiyorum 🙈 anne olmak çok zormuş 😌