ALD vallahi bende merak ediyorum ne zaman geçecek 2 ay 14 günlük benim kızımda , gazını çıkartıyor ağlıyor çıkartamıyor ağlıyor kaka yapamıyor ağlıyor yapıyor yine ağlıyor uykusu var uyumuyor sonra uyuyamadi diye ağlıyor saatli saatsiz mutemadiyen ağlıyor 2 ay 2 yıl gibi geldi eşim gelsin diye saatleri sayıyorum , insanı yoran onun bu şekilde olması ve senin elinden bişey gelmemesi doya doya sevemiyoruz eşim diyorki ne zaman bitecek ben ne zaman doya doya sevicem bu kızı 🤗🤗