Mlkdr ALD 2 buçuk aylıkken düzelmeye başladı çok şükür 3. Ayda tamamen bitti şimdi 4 ayligiz.gunlerce kızımla ağladığımı bilirim,eşim gelince yemek yer su içerdim.o günleri hiç hatırlamak istemiyorum 😔 geçecek sizin de inşallah 🌸
Demirac19 ALD genelde 3. Aydan sonra düzeliyor canım. Emzik, kundak, kolik bebek müzikleri, vakıa ve nebe suresi, masaj bunlar biraz hafifletiyor. Bizde gaz damlaları ve yediğime dikkat etmek pek işe yaramadı
yigitpasaninannesi_35 ALD 2.5 aylık yeni yeni düzeliyor ama düzeldi dediğim gün ağlaması sahada artıyor sanki o yüzden kimseye düzeldi demiyorum🤐
hurremsultann Ayda düzeldi ama bebeğe göre değişiyor canım o mesela bir arkadaşımın 1 yaşa kadar sürmüştü
Berna0612 hurremsultann oda bisey mi 2 yaşına kadar çektim rabbim bütün annişlerin yardımcısı olsun inşallah 💕
ezgi1607 ALD adaçayı elma yağı anason yağı susam yağı karıştırın azar azar ayaklarının altına bacaklarına karnına el bileklerine masaj yapın banyodan sonra. Ve gün içerisinde çocuğunuza hem anason kaynatıp verin aktarlarda var 10 ml 15 ml sabah akşam verin hemde rezene çayı verin ben öyle yapıyorum 2 ay bile yok bebeğim çok fark etti. Gaz ilacını da ac karnına verin ki etki etsin
Omero21 ALD 4. Ayda rahatladık ama bu sefer de atak başladı o bitti diş başladı ama hepsine razıyım o kolik krizlerindense 🥲
ALD hurremsultann insallah 😂 bizimki nasıl bi kolikse gün boyu aglıyor hıc biseyden memnun değil hatta bazen diyorumki acaba bizden memnunmu😂
hurremsultann ALD kuzum sen ona masaj yap bebek yağıyla karnına saat yönünde yap topuklarına aynı şekilde birde yüz üstü yatır gün içinde 3 5 dakika kadar bunlar benim oğlumu çok rahatlatırdı belki iyi gelir memnuniyetsiz bebişe 😄
Ebru-USB ALD demek ki bu soruyu soran sadece ben değilmişim. Gerçekten ağlanacak halimize şu an yoldaş bulduğum için sevindim 😄😄
Sedefhanm54 Mlkdr tuvalete bile gidemediğim günler vardı su içmeye tuvalete gidemediğim , paket yemek söylüyordum kapıdan onu alamıyordum mos mor oluyordu ya
ALD hurremsultann ay yapmazmıyım ama banamısın demiyor yüz üstü hele hıc yatmıypr anca beyaz gürültü acarsam öyle:))
Renginturkguler ezgi1607 bende oyle yapiyorum hatta hepsini birden yani anason kimyon rezene tohumu ve papatya toplarini her gun demleyip hem kendim hemde bebegime veriyorum gaz icin iyi geliyor 😌
Oznurunannesi ezgi1607 merhaba benimkide yarin 2 aylik olucak rezeneyi ne kadar koyucam acaba yarim cay kasigi koyup 1 bardak suyla demlesem 3 yudum ona icirip kalani ben icsem olur mu acaba
Arbx ALD 2 ay 11 günlük benimde. Ne yaparsam fayda etmiyor. Gazı cıkıyor cıkmıyor değil 10 dakika sonra tekrar aglamaya baslıyor. Kucakta gezdiriyorsun olmuyor sallıyorsun olmuyor en fazla 15dk duruyor. Aklını memeyle bozmus hep emmek istiyor. Sizinde mi öyle ?
Fulyadoga1 ALD uyutunca yüzüstü yatırmayı deneyin 1.5 ay uyku nedir bilmedi kızım . Yüzüstü yatırdım uyuyunca hep gözetim altında tabii inanılmaz gaz çıkartıp rahatladı. Elleriyle kendini uyandırmadı. 1.5 ay hep kucağımda uyudu bıraktığım an uyanıyodu şimdi 3 aylığız çok şükür ağlamaları azaldı . Gün içinde yapılan masajlarda rahatlatıyo ve bize sab simplex iyi geldi 🤗 kolaylıklar dilerim 🥰
ALD hurremsultann yatırıyorum :) dizimde felands yatırıyorum eskiden rahat ederdi ama şimdi istemiyo yani bi pozisyonda rahatsa ertesi gün o pozisyonda kıyamet kopuyor deniyoruz hepsini😂
ALD Fulyadoga1 sab simleks bizde kullanıyoruz eakiye nazaran şükür diyorum bazen ama yüz üstü yatırınca bende uyuya kalırım diye korkuyorum siz geceleride öylemi yatırıyorsunuz
ALD hurremsultann vallahi hıc anlamıyorum artık gaz yapar diye onu yeme bunu yeme ac kalıyorum resmen inek gibi otluyorum😂