gocebebirbayan Polonun bagajı çok küçük. Esimde polo bende honda civic var. Neredeyse bagaj 4 kat büyük. Bir de poloda arkada 3 kişi çok sıkışık oturuyor. Bir de araba koltugu gelince sadece bir kişi oturabiliyor.
Peugeout 308 bakın. Eski arabamdı, çok çok çok memnundum. Sattığıma çok pişman oldum.