Merve1650 yaşadığınız ilin durumuna da bağlı aslında biz İstanbul’a manuel arabayla yerleştik ama tam bi eziyet hele bazı günler ayak arabadan inince bile hala sanki debriyaja basıyormuş gibi hissediyor. Onun için İstanbul’da manuel araba hamallıktır küçük şehitlerde kullanılabilir. Hatta eşim İstanbul’a gelmeden önce ben manuel kullanmasam arabadan zevk almam diyordu ama buraya gelince lağnet gelsin dedi 🤣🤣