buzlulimonata evet bacım çok kolay biliyorum. Nerden biliyorum? Bizim arabamız hyundai getz manuel di. Onu ev için sattık geçen yıl. Arkadaşının arabasını aldı bir iki defa alışveriş için. O da honda civic otomatik vites ti. Allahım baktım eşime şöyle. Ne kadar rahat ya. Vites derdin yok , debriyaj yok. Hele bir de hız sabitleyicisi olan otomatik vitesli bir araba alacaksın Allahım ohh 😌😌😌😌 ahh canım ya. Ehliyeti heves ettim, gittim tek seferde aldım. Arabaya bineyim dedim hamilelikti ev derken olmadı kısmet. Şimdi bebeğim 9 aylık. Vw Polo istiyorum sıfır değil tabi ikinci el anca alabiliriz. Fakat elimde 50 bin tl m var. Sürekli altına yatırım yapıyorum ama bakıyorum da ben alana kadar daha çok artacak araba fiyatları 🥺😥 ev kredisi bitseydi çoktan arabaya da kredi çektirirdim🙍🏻♀️🙍🏻♀️ En az bi 150 bin olacak ki otomatik vitesli hız sabitli , o da boyalı tabi anca alabiliriz. Bu paraya o bile zor yani 🙍🏻♀️ Çok istiyorum araba kullanmayı. Ailem 2 şehir uzakta , eşim görevde eve yılda 1-2 defa gelir. Ama arabam olsa her hafta sonu en azından ay da bir bile olsa ailemin yanına giderdim. Otobüse bilemiyorum coronadan çok korkuyorum bebeğim için. Ülkemiz de de çok şükür araba alacak güç kalmadı kimse de 🙍🏻♀️