Merve1650 bizim de şu an manuel arabamız var şu an bütçemiz yükseltmeye yetmiyor aslında arabamız da yeni değiştirmek de istemiyorum, iki haftadır çalışıyorum bence manuel çok eğlenceli ve sanıldığı gibi zor da değil alışınca beyin otomatikman her şeyi yapıyor zaten. Korkmayın yapabilirsiniz 😊