Mercimek_Alp benim bebeğim 4 gün yoğun bakımda kaldı antibiyotiklerden pişik olmuştu sudokrem denedim olmadı hametan denedim olmadı. Çok ilginç bir şekilde annem ay çiçek yağı sür dedi idrar yolu engeksiyonu falan yapar diye korktum direndim sürmedi ama bi gece artık kanamaya başlayınca denemek istedim sabaha kadar pişik falan kalmamıştı 🤦♀️😂 şuan günlük mustela kullanıyorum baktım kızarıyor hemen çiçek yağı