Mercimek_Alp dandiniko bi kez daha duymustum ya deniycem onu. Evet islak mendili yikayip kullaniyorum
Elmass42 Mercimek_Alp geçen gün kızım pişik oldu yediği bir şey yapmış kanıyordu oturamadı ne olduğunu anlamadım böcek falan soktu zannettim soydum meğer pişik olmuş ama öyle böyle değil hemen travazol aldım ertesi güne bir şey kalmadı
Kediannesi1 Mercimek_Alp oksizinç kullanıyorum. Ecowell de var evde ikisi de çok güzel. Bepanthol bize iyi gelmedi kızarıklık oluyordu poposunda onu kullanırken. Ama oksizinç ve ecowell de hiç bir sorun yaşamadım