Ekim-4 Mercimek_Alp burda bi anne paylaştığında son çare olarak denemiştim lansinoh göğüs kremi bir gecede geçirdi bütün pişiğini tavsiye edene dua ediyoruz her aklımıza geldiğinde 😍
Kediannesi1 Mercimek_Alp ecowell ve oksizinç mükemmel. Ama hiç geçmeyen bir pişk varsa doktorunuza danışmakta fayda var
Gktrkgkc2021 Mercimek_Alp bebeğim doğunca 15 gün yoğun bakımda yatti antibiyotiklerden çok kötü pisik olmuştu. Suan 55 gunluk kızarıklık hala duruyordu. Kuzenim bugün mavi hametan sürdü hemen etkisini gösterdi
Mercimek_Alp Kediannesi1 bebegimin cildi cok hassas aslında cok tavsiye eden oldu. Siz suan kullandiginjz bi pişik kremi varmi peki
Mercimek_Alp Kahveliseker evet bende sarisini gogus ucu yaralarim icin yazmisti doktor ona bilr iyi gelmedi
Kediannesi1 Mercimek_Alp oksizinç kullanıyorum. Ecowell de var evde ikisi de çok güzel. Bepanthol bize iyi gelmedi kızarıklık oluyordu poposunda onu kullanırken. Ama oksizinç ve ecowell de hiç bir sorun yaşamadım
Mercimek_Alp Ogulcan onu bende ķullandim 6 kutu aldik her seye iyi geliyir die ben dikislerime kullandim normal doğumdu cok iyi geldi hrmen dustu dikisledim ama bebegimin pisigine bi etkisi olmadi
Ogulcan Mercimek_Alp pişikte harman yeri markası kullanıyorum canım cam Şişe benim oğlumun süt alerjisi var yasak ürün yediğinde poposu haşlanmış gibi oluyor gün boyu bezini değiltirince poposunu yıkayıp yağı sürüyorum ertesi güne kozarıklık kalmıyor canım
Mercimek_Alp Guzelkizimbenim pişik nasil oluyor ya 😂 bebegimin poposu cok kizarik baya kizarik yani. Pişikmi oluyo bu pişik baslangici felan mi. Ve bephantol u pişiğe kullanmiyolarmi 🤔
Guzelkizimbenim Mercimek_Alp pişik olmuş işte siz onu geçirip pişik önleyici kullanmaya başlamalısınız dediğim gibi travazol mavi hametan fito hamazinc bunlar baya iyi
unkurabiyesii Mercimek_Alp weleda pişik kremi doğduğundan beri her altını değiştirdiğimde kullanıyorum içeriği de çok temiz . Maşallah hiç pişik olmadı 🧿
Merve6034 Mercimek_Alp mor desitin 20 gün geçmedi ne kullandıysak doktor en son mor desitin aldırdı geçti 3 güne şükür