Oğlum 2 aylikken annemler ablamlar su ver dedi ben vermek istemedim mama + anne sutu gidiyorduk , doktoruma sordugumda gunde kaynatilmis sogumus (ılık) olmak uzerr gunde iki cay kasigi kadar verebilirsin , idrali kokulu ve koyu renkse ver dedi bende idralini takip edip verdim iki gune bir filan .. yaklasik 3 aydir mama yiyoruz pek vermedim su ve susuzlukdan kristal dokmus ( yabi bi nevi bebek kum dokmesi imis ) . Doktorum kesinlikle su vermelisin bol su ver hatta toparlansin yoksa gecmezse ilac tedavisi yaparim dedi .. kesinlikle vermelisin su bence .. gunde 10-15 cc ver