Defeninannesiii bağlantısı yok. Bizler idrarımızı biriktirip yapıyoruz. Dolayısıyla az su içtiğimizde kesemizin dolması yani çişimiz var hissimizin gelmesi uzun sürüyor. Bekleyen idrarın rengi koyulaşıyor. Yetişkinlerde idrar rengi ile alınan sıvı miktarını bu şekilde bağdaştırabiliriz. Ancak bebekler idrarlarını bazen geldiği gibi yaparlar bazen ise tutar yaparlar. İdrar renginin sıvı miktarıyla değil, ne kadar beklediğiyle bağlantısı var. Dikkat ederseniz çoğu bebek gece idrar yapmaz ve sabah ilk idrarını çok yapar, renkleri koyudur. Çünkü sabaha dek tutmuştur