6 aylık oğlum yazın Antalya’ya sıcağında bile su vermedim gerek görmedim , doktor da gerek yok midesini doldurmaya , bağırsaklarını da rahatsız eder dedi . Şimdi yeni 2 gündür vermeye başladım. Ne şekerli su, ne rezene hiç bir şey vermedim . Çevreyi dinlersek neler neler. Bilgi kirliliği çok emzik almadı oğlum emziği reçele ban ver diyen bile oldu. Yani akıl sizin çocuk sizin karar sizin . Doktor lar ne diyorsa o araştırın karar verin ve bence vermeyin.