Sadecezeynep 13 yildir Arcelik kullaniyorum,hic sorun yasamadim. O kadar memnunum ki. Arada deterjan goxunu alt filtreyi ve bos makinayi temiiyor musunuz. Deterjan ariel dag esintisi,yumusatici bingo soft lovely kirmizi kullaniyorum. Ne leke kalir,ne birsey. Kokusu apartmana ünlüdür valla