Sadecezeynep yeni makinelerde malesef bu durumlarla karşılaşılıyormuş mesela diyo yemek lekesi olduğu an kıyafetler o gün icinde yıkanırsa çıkartır bir gün bile beklese ön işlem uygulanmadan çıkartmaz diyo beyazlar için çivit diye bı tablet var onu önerebilirim servislerde satiliyo ve kosla oxi action diye bı deterjan var ilave leke çıkarıcı onu onerebilirim dedi renkliler için onerebilcegim bişi yok deterjan olarak dedi ön işlem uygulamadan yada sıcağı sıcağına yıkanmadan çıkmaz leke diyor ve çamaşırı çok tıka basa atmasını önermem diyo temiz yıkamaz diye ve program olarakta uygun programlar kullanılsın kısa program tercih edilmesin diyor