Kızlar benim kullandiğim 6 kiloluk olan modeli daha alalı 2 yıl oldu yani aldığımdan beri hep bi sorun yahu denemediğim deterjan yumuşatıcı kalmadı iyi yıkamıyor bazen iyi yıkıyor ama yumuşatıcı kokmuyor içini defalarca temizledim kazan temizliği yaptım ama yok kullanan ve çözüm bulan var mı bu laneti bu arada tüm eşyalarım Arçelik bi bundan memnun kalmadım