Nesli
Tamamen aynı durumu yaşamışız. Evet bana da o ilaçlardan verildi üç gün boyunca ve dediğiniz gibi aşırı bir üşüme ve titreme giriyordu bir anda, ilacın yan etkisi olduğunu söylediler. 3 gün sonra taburcu edildim. Bakalım inşallah kürtaja gerek kalmaz yeniden aynı ilacı uygulayacaklar belki de. Size de çok geçmiş olsun. Sağlıcakla büyütün evladınızı.