Oykuzey Cok gecmis olsun öncelikle. 2 bucuk ay oldu dogum yapali benim de. Sezeryandan sonra çok ciddi sorunla karşılaşmadım. Dikişlerim ağrıyor arada o kadar. Dogumdan sonra ebeler benim de karnima bastirdi cok ağrımıştı ama kanı boşaltmak için yapıyorlar onu. Sonradan sıkıntı yaşamadım çok şükür.
Kürtaj konusuna gelince:Anestezi yapılmiyor bildigim kadariyla.Doğum masasında litotomi pozisyonunda bir alet yardımıyla kazıma işlemi yapılıyor Biraz ağrı olabilir.