comertinannesi
Evet tamamen aynı durumu yaşamışız. Bana da aynı şekilde rahmin kendini saldığını söylediler. Gerçi benim ameliyatım çok iyi geçmiş, ne olduysa ameliyattan sonra oldu.
İnşallah bana da ilaçlar çözüm olur da kürtaja gerek kalmaz, çok korktum kürtaj denince. Size de çok çok geçmiş olsun. Sağlıcakla büyüsün evlatlarımız.