Reyhan37 Biryigitanasi canım ya benımkide 2 haftadır emmio çok aglıyor benimkinede bakarmısın 19 şubat kız
Bude Biryigitanasi rica etsem benim bebeğime de bakar mısınız tahmini doğum tarihi 24 kasım cinsiyet erkek
Deletedmom136 Seraap27 bizim de 20 nisan kız bebek rica etsem bakar mısınız epey zorluyo beni günlerdir
Reyhan37 Seraap27 nee 😱başlamasına mı bizim 2 haftadr emme sorunumz var uyumuyorda gündüzleri😪 şimdiden boleyse atak haftasını düşünemıyorum ne kadar sürüyor peki bu ataklar
Sydaaa11 HacerAydn ayni gün doğmuş benim kızımla bizde aynıyız değişti çok sürekli gezdir istiyor bide uyurken verdiği savaştan ben yoruluyorum
Yavuzuannesi2012 BGY 🙊🙊 ayakta hoplata zıplata bende emzirdim sonrada kucağa alışıyolar hiç inmiyolar yatağa koyduğum an kıyametleri koparıyodu ama şimdi 5 buçuk aylığız düzeldi çok şükür yerde kendi kendine oynuyo dönüyo 😄
AsafYigitannesi Biryigitanasi bana da bakar mısınız ya 1 mayısta doğacaktı 17 Nisan da doğdu erkek bebek
Hayatim Biryigitanasi benim içinde bakabilir misin 29 aralık 2018 doğumlu ama normal de 8 ocak 2019 da doğması gerekiyordu
Elifglarda HacerAydn bizimki de 3 ay 10 günlükken falan başladı iki hafta surdu şuan 4e gircez az kaldı çok kötü geçirdik evde oturur ağlardım dayanamadım geldm annemlerle kaldm bi hafta meme reddi ağlama krizleri yaşadık ama bir anda düzeldi kendi kendine oynuyor suan
Derinimmmm0403 Benim kızımda 33+4 haftalık doğdu. Şuan 2 ay 27 günlük. Son günlerde geceleri neredeyse sabaha kadar hiç uyumuyor uyusa bile en fazla yarım saat atak haftasında mi acaba🤦♀️