MetehanSevda HacerAydn off 3 ay 17 günlük bebegimi bende taniyamaz oldum cok huy degstirdi aglama krizleri emmek istemiyo zaten zorla emziryorum uykuda besliyorum bazen nere gitti benim akilli oglum diyorum insallah cabuk gecer
Reyhan37 Seraap27 nee 😱başlamasına mı bizim 2 haftadr emme sorunumz var uyumuyorda gündüzleri😪 şimdiden boleyse atak haftasını düşünemıyorum ne kadar sürüyor peki bu ataklar
Seraap27 Reyhan37 35 gün kuzum allah yardimcin olsun bende de öyle 8 gün var baslamasina simdiden cekiyom
Seraap27 Reyhan37 35 gün kuzum allah yardimcin olsun bende de öyle 8 gün var baslamasina simdiden cekiyom
Pln0687 Biryigitanasi ruzgar11 oyalanmak istiyorlar sanırım artık bugun actım bebek şarkılarını gectim bildiğiniz animasyon yaptım dklarca cok hosuna gitti sonra esnemeye baslayınca aldım kucagıma sıZdı direk şaşkınım ama işe yaradı sanırım :)
Biryigitanasi Pln0687 Evet bazen kucakta uyumak ıstıyolar benımkıde yedıncı aya gırıcrk ama arada hala kucagımda uyuyor normalde ayagımda sallıyorum 😊