Kızlar merhaba herkese
ya benim bi oğlum var yarın dört aylık olacak normalde 7 şubatta doğması gerekiyordu ama 1 şubatta doğdu
önü bir haftadır resmen değişti çocuk uyumuyor memeye gelince ağlıyor sürekli onunla ilgilenmeni kucağıma almamı istıyor acaba atak haftası mı yoksa başka rahatsızlığı mı var ilk çocuğum tecrübesizim yardımcı olabilecek varmı acaba 😔