Dlkglkm Yok benim bebeğim öyle yapmıyor 😊 Sizden ilgi istiyor bebeğiniz❣️ Tavsiyem bol bol sarılın , konuşun , öpün gün boyunca. Gece de uykuya geçiste karnını doyurduysanız emzik verin emme refleksini tatmin etsin ☺️ Uyuduktan sonra emziği çıkarın . Gece uyanırsa yine aynı şekilde karnını doyurup uzatın emziği verin güzel şeyler söyleyip öpün ve iyi uykular dileyin, yanında olduğunuzu hissedince daha rahat uyuyor bebişler ☺️ ben hep öyle yapıyorum çok huzurlu uyuyor sadece acıkınca uyanıyor🌸😊