Hemsiiireeehuhuu Bebekk12346 anne sütü mamaya göre bebekler için en az gaz yapan besindir bu arada . Benim de bebeğim 2 aylık kendi beslenmemde gaz yapıyor diye hiç birşey yememezlik yapmadım hiçbir sıkıntı da yaşamadım. Sadece 2 bardak ayran içececeksem 1 bardak ayran içtim ne olur ne olmaz diye ☺️
Hemsiiireeehuhuu Bebekk12346 Ayrıca gazı için doktorum metsil damla yazmıştı onun çok faydasını gördüm. Doktorunuza danışabilirsiniz siz de ☺️🌸
Irmakprensesinannesi Bebekk12346 yeni dogan her bebekte kaka sıkıntısı oluyor mamasını yarım çay kaşığı zeytinyağı koyun yumusaticaktir probiyotik damla kullanın ben faydasını çok gördüm şuan 3 ay 5 günlük kızım ve daha yeni düzene kakasi girdi korkmayın ben kızım 4 gün kaka yapmadığını biliyorum bu arada mamayi 10cc deil 20-30cc kadar ayarlayın tam doysun bana doktor o zmn öyle söylemişti kızım 1865 gr doğdu şuan 5000 gr büyüyorlar herseklde sutunuz gelir ama stres yapmayın şu için sebze yiyin süt artırıcı çay için gelecektir daha yeni doğum yaptığınız için az gelmesi nrml
AlinUmay Bebekk12346 eğer emmiyorsa düzenli sağ. Saat bası sütünü sağ. Mama içerken uyanmaz evet cunku sarılığa düşüyorlar maalesef çenesini oyna ayaklarını cimcir uyandır mecburen böyle yapmalısın 🙇🏻♀️♥️
Bebekk12346 Hemsiiireeehuhuu sütün şuan hiç gelmiyor yinede göğüse tutuyorum ama hiç uyandıramıyorum mamayi verirken bike uyuyor ne yapmam lazımm
Hemsiiireeehuhuu Bebekk12346 İlk zamanlar sarılık olmamasına rağmen ben de uyandıramıyordum bebeğimi çok zorlanıyordum .Uyandırmak 1 saat sürüyordu abartısız. Sonra sütümü sağıp biberonla vermeyi denedim özellikle de geceleri 🙈biberonu da ağzında tutuyor çekmiyordu 1-2 dk sonra emme refleksi devreye girince biberondaki sütü çekmeye başlıyordu. Sana tavsiyem sütün sağdığında 1cc de geliyorsa sağ ve uyandıramadımadığın zamanlarda biberonla ver uyandığı zamanlarda da mutlaka göğsüne tuttur
Hemsiiireeehuhuu Bebekk12346 ve saat başı ya emzir yada sağ , sütün artana kadar da bunları uygulamaya devam etmelisin. Sonrasında bebeğin uykuları hafifletecek ve sütün de artacak merak etme ☺️
1omer_annesi Bebekk12346 sarılık olmaması için 30 cc mama ver bir ölçü oluyor galiba ama elektrikli pompa ile de göğsünü sağ çıkanı ver mama tek başına yeterli olmayabiliyor
Hemsiiireeehuhuu 1omer_annesi Sorabilir miyim anne sütü vermek varken neden ısrarla mama öneriyorsunuz acaba ?
Hemsiiireeehuhuu 1omer_annesi İlk günlerde hiçbir annenin sütü oluk oluk gelmiyor maalesef ve bu konuda bilgi sahibi olmayan anneler de doğal olarak endişelenip sütüm gelmiyor diyebiliyor . Anne sütünü teşvik etmek varken neden mama verilmesinde ısrarcı olunuyor gerçekten çok merak ediyorum ve samiyetle soruyorum benim bilmediğim bir faydası mı var mamanın ? Lütfen yanlış anlamayın ama gerçekten merak ediyorum 🤔
Hemsiiireeehuhuu 1omer_annesi ayrıca 2 günlük bebeğe bir öğünde 30 cc çok fazla lütfen araştırıp öyle tavsiyelerde bulunun 🙏🙏
Ozlemsssnnn35 Hemsiiireeehuhuu sütünüzün yetmediği zaman mama takviyesi yapabilirsiniz diyen doktor cok sahsen bebeğin ac kalmasındansa mama verilmeli yani napalım sütümüz gelmiyosa aç mı kalsın çocuk
1omer_annesi Hemsiiireeehuhuu sütünün gelmediğini söylüyor benimde sezaryen olduğum için gelmedi sagim yaptım geleni verdim mama ile de destekledim sariligimiz 16 olmuştu sarılık olmasından sa risk geçene kadar mama ile desteklenmeli ve bu şekilde 2 günde 13 e düşürduk
Ozlemsssnnn35 Bebekk12346 2 gün olmuş cok normal az gelmesi endişelenme canım :) benim de ilk 4 gün sütüm gelmedi ben bebeğimi hep emzirdim bi yandan emzirirken öbür mememide sağdım buarada 60 cc mama takviyesi de yaptım hep bunları yaptıktan sonra sütüm gelmeye basladı :)
Hemsiiireeehuhuu Ozlemsssnnn35 Sütünüzün yetmediği zamanda tabii ki mama desteği verilir fakat 2 günlük bebek en en en fazla 5cc süt içer zaten 30 cc çok fazla . Anneler sırf bu yüzden yanılgıya düşüp sütüm gelmiyor diyor işte anlatamadığım bu ; bebeğin doyacağı miktar bu kadar zaten boştan yere mama verilmesin diye . Tabi tercih yine siz annelerin 🌸ben yanlış olanı mesleğim gereği düzeltmekle mükellefim tercih yine sizin 😊Anne sütü gibi güzel bir nimet dururken mamaya yönelimin olması beni üzüyor sadece 🤔Benim de bebeğim var onun için de bütün yavrular için de en iyisini en doğrusunu istiyorum❤️
Dlkglkm Hemsiiireeehuhuu merhaba.12 günlük kızım var .ilk zamanlar meme tutma da ve süt gelişinde sıkıntı yaşadım.cocuk doymüyordu özellikle geceleri çok ağlıyordu mecbur 5 gün kadar meme ve enjektorle mama verdik.dun iki kez bugünde hiç mama vermedim.emzormeye çalışıyorum suanki memeye hakimiyeti biraz daha iyi.mamayi birden kesmem bir sıkıntı doğurur mu?bugün hiç mama vermedim.birde doyup doymadigini nasıl anlayabilirim.ortalama kaç dk bebeklerin emmesi gerekir?bazen parmaklarını emiyordu bende aç sanıp mama veriyordum😕ilk Bebek tecrubesizim biraz bu konularda zorlanıyorUm😟
Hemsiiireeehuhuu Dlkglkm Merhabalar öncelikle Allah bağışlasın ☺️ Bebek şu kadar sürede emmeli diye birşey yok bazı bebekler 10 dk aktif emer doyar bazıları 45dk memede kalır aktif çekemez tam doymaz o yüzden süre tutmak yerine bebeğin çişli bez sayısını değerlendirmek gerekir. Bebeğiniz 1 günde en az 5 defa çiş yapıyorsa yeterince besleniyor demektir gönlünüz rahat olabilir☺️Doktorlar da bebeğin doyup doymadığını çişli bez sayısından değerlendiriyorlar bu kriter geçerli bir şey yani 😊 5 ve üstü çişli bez değiştiyseniz mamaya hiç gerek yok mama vermedim diye de vicdan azabı çekmeyin gereksiz yere🌸❣️🐣
Hemsiiireeehuhuu Dlkglkm Bebek anne sütüyle doyduğu sürece mamayı birden kesmenizde hiçbir sakınca yok bu arada🌸☺️ne kadar anne sütü o kadar iyi 🐣❤️
Gamze0707 Bebekk12346 aynı yollardan geçtim 22 gunluguz 22 yıl gibi geçmek bilmiyor canım bende aynı şeyleri yaptım şimdi de çocuk hic uyumuyor çığlık çığlığa ağlar durur 1 saat uykuya hasretim benim sütümde 4. 5. Günde geldi hemen gelmesini bekleme ama fırsattan istifade uyu bol bol benim oğlum kolik umarım seninde öyle olmaz
Dlkglkm Hemsiiireeehuhuu Cok teşekkür ederim💞bilgilendirdiginiz için.peki bebeklerin parmaklarını emmesi aç olduğu icinmidir?
idilolo Bebekk12346 bol su için, günde 2 litre su, dereotu, hoşaf özellikle dut hoşafı biri yapsın size, endişelenmeyin, doymadığını düşünüyorsanız mama tabi ki verin. Allah analı babalı büyütsün, sağlıkla büyüsün inşallah.