Hemsiiireeehuhuu Dlkglkm Yok ben de emziği almıyorum zaten , sen mecburen yalancı emzik verdim yazmıştın ya emziğe karşı olduğunu düşündüm o yüzden uyuyunca çıkarırsın demiştim 😊çıkarma rahat rahat uyusun yavrucak 🌸🐣 bir süreden sonra kendisi atıyor zaten emziği 👍🏻
Dlkglkm Hemsiiireeehuhuu şimdi bile ağzında emziği 😬düşürünce uyanıyor bagriyor çiçeğim💞şimdiden sinirleniyor inanılır gibi değil 😁🤭
0267 Bebekk12346 merhaba canım.bende 22 günlük böldük. Benimde ilk günler o şekilde olmuştu.. sanırım 3..günü aynı şeyi yaşadım. Mama aldım verdim gece bır kez. Sonra sabah verdim bir kez. Ama onun dışında sürekli emzirdim. Şimdi çok şükür sütüm yetiyor yetmediği yerde mama veriyorum. Mama düşman değil bebeğim satılık olacağına verdim. Tavsiye ederim