Kuzumms Aç bırak tabi ki yanlış , size kendi bebeğimde yaşadığımı anlatayım belki yardımcı olur.
Bebeğim erken doğdu yoğun bakımda kaldı ben süt sağıp verdim parada biberon ile içti ve taburcu oldu meme emmedi . 40 gün biberon ile devam etti daha sonra yaşadığımız şehre geldim doğum sonrası , doktoru bebeğin bizden akıllı olduğunu , meme emmese de soyacağını bildiğini söyledi .
Bana biberon vermememi bebek acıkınca meme vermemi, ama bebek aşırı ağlamaya başladı diyelim memeyi zorlamamak gerektiğini söyledi .
Neyse doktordan eve geldik beslenme saati geldi meme verdim ağladı aldım memeden babası gezdirdi evde kafası dağıldı sonra sakinleşince tekrar verdim yine almadı yine gezdirdik derken derken toplam 5-6 saat bir açlığı oldu almadı memeyi ama akşam artık emiyordu . Çok şükür 3 aylık tam bir meme bağımlısı , gec farketti ama aşık memeye 😀
2 saatte bir içer .
Tavsiye ediyorum deneyin , vicdan azabı çekmeden .
Püf nokta bebek ağlarken zorla ağzına meme sokmamak