mine_cakir yarın tam 3.5 aylık olacak canim. Mamadan önce Red yok muydu? Hangi mama kullandın? Aptamil deme lutfen🥲 benimki geçici olmadi ama başta düzenli emdiyse seninki geçici olabilir. Oğlum doğumda 1 hafta yoğunbakimda kaldı orada mamaya ve biberona alıştı. Mama şekerli olduğu için anne sütünü hiç içmek istemedi, sagip verdim ona bile burun kıvırdı. Sadece uyku arasında emerdi. Sonra mamayi değiştirdik. Biraz daha iyi olmuştu ama yine emiyor sayilmazdi. 3. Aydan sonra daha düzenli emmeye başladı ama sütüm az geldiğinde benimkide sinirleniyor yetmediği için ben mamaya devam ediyorum