Kızlar ben 16 gün önce sezeryan doğum yaptım sütüm az geldi sarılık oldu bebeğim mamaya başlamak zorunda kaldık. Su an sütü var ama memeyi sadece uykuya dalmak için kullanıyor güzel çekmiyor süt gelmiyor. Bu durum ne zaman geçer yani memeyi emer aktif bir şekilde. Bebeği ac bırak diyorlar zaten onun için sarikuk oldu içmiyor ki aç bırakayım