ErtugrulAnnesii canım benim bebegimde de malesef var ve çok fena hem kıpkırmızı hem de döküntü şeklindeydi cildiye uzmani kortizonlu krem vermisti ama ben kullanmadim,başka bi doktora gittik o da eczaneden bi karışım hazırlattı bazi kremlerin karisimi,vazelin,dermovate,hametan ve başka kremler daha vardi ve cok şükür ki o iyi geldi anında geçirdi,bize nemlendiriciler bile fayda etmiyordu o kadar kuru ki cildi ama bu iyi geldi