ErtugrulAnnesii Geldim :( Benim bebeğim de bu çıktığında ilk kaşı sonra kulakları hep döküntü oldu. Atopik dermatitmiş. Süt alerjisi sebebi ile olurmuş. Diyete başladık. Süt ve süt ürünleri yasak bana. Zeytinyağı sürüp diş fırçası ile hafifçe temizle dedi doktorum i. Aynı zamanda krem verdi. corasatin pembe olanından ama oda bebeğime iyi gelmedi sürünce kaşları kıpkırmızı oldu. Sonra baska doktora götürdüm oda sütü tamamen kesme yani süt içme ama peynir yogurt ye dedi. Yemez olaydım. Hem döküntü başladı helde yeşil kaka karın agrısı var 1 haftadır mızmız. Ağrısı baslayınca ağlıyor yere göğe sıgmıyor.