ErtugrulAnnesii benim bebeğim de atopik malesef yaz aylarında hergün banyo yaptırıyorum. Ve günde 3 defa vücudunu nemlendiriyorum özellikle terlememesine özen gösteriyorum çünkü terlediği zaman bütün vücudu kızarıyor ayriyeten cok döküntüsü olursa vücudunda doktorunun verdiği bir krem var mecbur kalırsam onu sürüyorum