ErtugrulAnnesii aynı problem benim bebeğindede var. Gitmediğim doktor kalmadı sonuç hep aynı sürekli kortizonlu krem kullanınca geçiyordu birkaç gün sonra daha fazla tekrarlıyordu. En son gittiğim doktorda bunun besinle ilgili olmadığını , 3 evresi olduğunu 0-2 yaş 2-6 yaş ve 6-13 yaş bu dönemlerde atlatırdedi. Umarım 0-2 yaş evresinde atlatır dedi. Bu sefer 3 krem karışımı verdi lacoderm hanedan ve lanolin diye duruma göre siz ayarlayacaksınız dedi. Sabah akşam veya günde bi kez olucak şekilde. Düzenli nemlendirin terlememesine dikkat edin dedi.