Canım batikonu fısfıs şişesine koy daha rahat kullanirsin.gazli pamuklu bezlerle bide bı krem vermişlerdi bana onuda sürdük kurutttuk hep.cok ağladım hep öyle kalicam sandim oturamadim kalkamadm iki ay oldu doğum yapalı sonra eşim pansuman yaptı ben kendimden gecip beceremiorum diye aglayinca sancimla 🤦 Orkid bide çok kötü yapmısti beni hala bile günlük ped bulamadım dün Orkid taktim resmen acitti dikiş yerlerini anlamis degilim.arkadasmda gazlı bezle batikon sürüp koyuyordu oraya