balannesiii SSYSmyye bana bir krem verdi doktorun canım günde 3 kere kullandım 15 günde iyileşti diyebilirim agrı kesicide vermişti ne agrımm vardı nede sızlama 2 hafta olmadan dikişlerimde düşmüştü zaten
Dudunur07 SSYSmyye bende 40 im cıktı dikişlerim öyle attı ama.hala zorlanıyorum 57 gün oldu doğum yapalı dikkat edin umarım çabuk iyileşir
Gunesozlem SSYSmyye selam canım seninle happy mom da da konusmustuk bende senden sonra doğum yaptımm benimde dikişler cok fazla dışarda cok ugraşıormm nolucak bilmıormm:((
Gunesozlem SSYSmyye önce batikonla temızlıorm sonra kremlıorm fönle kuru tutmaya çalısıorm ama oturuo kalkarken yürürken cok zorlanıorm senın nasıl hareketlerin
SSYSmyye Gunesozlem aynı şekildeyim valla, duşa giriyorum ılık suyla yıkıyorum batikonluyorum ama mecbur kapatıyorum yani kanama var olmasa açıp dolanıcam o Kadar kötü oluyorum🤦🏻♀️
Brnkrm SSYSmyye balaban pomad ve anestol kremi birlikte kullan . Günde üç dört kere yıkayıp sür. Bana dua edeceksin
21idilcan SSYSmyye canım günde bir defayada mahsus iç çamaşırını çıkar etek de olabilir Hava alsın o bölgen. Ebe söylemişti bana öyle geçti benimkide
Ayhasya SSYSmyye bnde aynı şekilde yaptım 29 gün oldu doğum yapalı şuan bile bazen acıyor tam iyileşmedi çünkü ama öğle zorlamıyor bni
SSYSmyye ozge-acg sürekli duşa girip fönle kurutuyorum ama açık gezip havalandırmam mümkün değil kanamam var
21idilcan SSYSmyye canım İnan zaten uzandığım yere kızımın alt değiştirmesini serdim bi gzl havalandırdım😃
Brnkrm SSYSmyye bana doktorum verdi ikş doğum yaptım ikisinde de kullandım üç günde iyileştim. Kime tavsiye ettiysem çok memnun kaldı. Tabi ki sen bilirsin
Aleynasoykann Vagi-norm diye krem var sigorta karşılamıyor 70-80 TL kadar bişey olucaktı fiyatı. 15 -20 güne dikiş yara ağrı kalmadı . Normal hayatıma geri döndüm. Enfeksiyondanda koruyormuş.
Serrasra SSYSmyye bol bol ılık suyla yıka. Batikonla sil. Ve mümkün olduğunca tuvalette ıkınmamaya çalış. İnşallah çabucak iyileşir. Daha çok yeni korkma geçiyor.