mom9898 ben oğlumu tam 24 aylıkken kestim sabır taşıyla. Başka türlü mumkunati yok birakmicakti oyuncak olmustu. Salça sürdüm onunla beraber emdi 😊 yara bandı denedim üzüldü bu sefer bnde üzüldüm. Sabır taşını sürdüm emmek istediğinde geldi yaklaştı ve birdaha hiç istemedi.tabiki öncesinde hep konuştum sen artık büyüdün bardaktan icmen gerekiyo diye.