mom9898 yorumları okudum da ne ilginç öneriler gelmiş salça sür kıl yapıştır acı oje vs diye.. lütfen böyle bi yöntemle bıraktırmayın. Konuşarak anlatarak azaltarak bıraktırın.. zaten bu bi sürece yaymak memeler için de doğru olan. Birden kesince muhtemelen ağrısı felan zor olur.. onları da geçtim bebeğinizin tadını sevdiği, güvendiği mutlu hissettiği bir yer meme.. ona kötü bi anı bırakmayın 🥺 bir yerde okumuştum, bir annemiz memeye bişeyler sürerek bebeği uzaklaştırmış, bebek her aklına geldiğinde orası memeydi ben süt içiyordum tadı çok güzeldi şimdi çok kötü deyip ağlamış da ağlamış 🥲