mom9898 Merhaba ben 3 aylık bi süreye yaydım bu süreci önce gündüz azalttım sadece uyurken verdim gecede önce yemekle doyurup sonra emzirerek uyuttum uyuduktan sonraki uyanışında su verdim bi yudum sonra yumuşak sesle anne tuvalete gidip gelsin bebişine mam versin gibi cümlelerle babasının kucağına verip başka odaya geçtim gece de 2 ye düşürdüm zamanla gündüz artık uykusu gelince istemeye başladı oğlum şuan 25 aylık ve 1 aydır tam kestim süreç şöyle oldu ucuna yara bandı yapıştırdım gece uyumadan önce doğal inek sütüne ekmek doprayıp verdim ki acıkıp uyanmasın bide benim oğlum sakin müzikle uyur 4 5 gün gece hep müzik açık uyuduk her istedikçe uf olmuş dedim uzun bi süre yara bandı taktım çünkü gece sürekli açıp bakmak istiyordu.
Birden kesmek hem senin için hem bebeğin için çok sıkıntılı bi süreç bi anda kesersen memelerde süt dolup şişecek ve sana eziyet acı olacak. Bebeğin bi anda boşluğa düşecek ve sen bunkarı psikolojik olarak yaşayacaksın ap ayrı bişey bebeğin yanında ama sanki elinden alınmış gibi berbat bi his oluyor ki bebeğin hissettiği daha büyük bi boşluk olacak. Kolaylıklar diliyorum bütğn annelere…