Ay-Bek evet ojeyi sürüp bekledim lakin çok kısa sürede kuruyor. Yok acıtmıyor sadece parlak görünüyor normal tırnağa sürüyoruz ya onun gibi. Evet o akşam göğüslerim çok doldu ve 2 3 gün aşırı olmamakla birlikte ağrım oldu. Manuel pompa ile ağrı geçene kadar sağdım, hepsini değil ama yanlış anlaşılmasın canım, sadece göğüs kenarlarında baya ağrı oluyor mesela o geçene kadar az az sağdım, bir kaç gün sonra geri çekildi sütüm şuan hiç ağrım yok mesela bir süredir. Oğlumda öyleydi emzik gibi kullanırdı gece gündüz, yaparsınız dayanırsınız merak etmeyin😊