Uuy Hayır kesinlikle öyle değil. 2 yas sendromu cok zor gerçekten. Ozellikle su pandemi döneminde. Cocuk, yaşayıp gördüğüm kadarıyla tamamen kendini anlatabilmeli duygularını düşüncelerini. Bezden vs kurtulmuş olmalı tamamen, ozellikle okula da bebek doğmadan önce başlamış olmalı ki anneye de zaman kalabilsin ve büyük cocuk enerjisini atmış olsun. Ben suanda cok zorlanıyorum hatta kıskançlık krizleri enerji atamamasi vb durumlar yüzünden ağlama krizleri vs yaşıyoruz cokca. Hatta suanda psikolog ve kres arıyorum evde yetemiyorum çünkü. Öteki de ilgi istiyor artık. Ikisi de ilgi peşinde kucuk kıskanmıyor ama ağlıyor tabi istediğinde almazsan sonra oğlum kıskanıyor. Kolay değil gerçekten. Bence ilki büyümeli biraz. Ve işin maddi kismi da kaçınılmaz o kisimlarda düşünülmeli gerçekten.