Uuy korona falan derken insanlar olarak daha da uzaklaştık birbirimizden, ama aile öyle mi, (benim için) daha da sarıldık birbirimize, eksiklerimizi yanlizliklarimizi paylaştık, o yüzden kardeşi olmalı insanın, onu seven, düşünen,yanında olan(kardeş kelimesini layiki ile taşıyan)
Ama maddi yönden de hayat zorlaşıyor, asıl soru maddi yönden belki doyurabilecegiz çocuğumuzu, ama manevi yönden biz yetebilir miyiz,?