Uuy kızım 8 yasinda ikinci olsun olmasın mı diye uzun süre çok düşündük kizimda çok istiyordu şimdi 6 aylik oglum var tabi ki zorluguda var kızım bile bazen kardeş çok zormuş diyor 😆ama iyi ki olmuş diyorum ikinci kez anne olmak çok güzel ilkte acemi olduğun için anlamıyorsun bisey ikinci daha rahat oluyor ama madden manen evet ben ikinci çocuğu istiyorum hazırım demeniz gerekiyor ve eşinizinde tabi ki bence Bi cocuga verilecek en güzel hediye bir kardeş tabi sağlık probleminiz yoksa