Nefes1490 çook geçmiş olsun tez zamanda sağlığına kavuşur inşallah 🙏 alerjik bebek annesi olarak sizi çok iyi anlıyorum ne olur bundan sonra süt ürünleri tüketilirken kimse kucağa falan almasın benim kızımın da kuruyemiş alerjisi vardı eve fıstık vs sokturmadım aylarca çünkü ambalaj açıldığında bile ortaya saçılan kokudan anafilaksi geçiren kişiler var hiç riske atılacak bir şey değil ,süt ürünü tüketen kişi elini ağzını yıkamadan almasın ağır alerjik durumda bunlar bile tehlike