Yeni taşındım diye su doğalgaz daha acilamadı için bir kaç gündr annemdeydm bugün geldik eve annemle eşim isteydi annem yoğurt yerken kızım kucağında elini vurdu ağzına koydu bizde hemen yıkadık elini su verdim ağzına (yüksek süt alerjisi var) faln snra uyudu kizim yarım saat olmuştu uyuyali o uyurken ben sürekli bakarm gidip 5-10 dakikada bir hatta annem güler bana hasta etcen kendni takintindan dolayı dye neyse gittim baktm kızımın gözleri açık ve arı sokmuş gbi balon balon tavana bakiyo kızım diyorum elimi citlatiyorum aldım salona getirdm tabiki feryadı figan aldik annemle hastaneye götürdük doktorlr üstüne uçuştu dedilrki şuuru kapalı anneyi çıkarn odadan dye dedm tamam yine alcaklr elimden elbiseler i verip yoğun bakıma sokcaklr snra işte yoğun bakm doktorunu aradilr oda yer ilaç verilsn hastanede sonrada evde takipe alsınlar evde ilaçta versinlr dems smdi sabahlicz hastanede üst sokağımda ins bişey olmaz aklım gidiyo valla Allah onu bana bagslasn bütün annelrn evlatlrnda çok zorms anne olmak nolr dua edin bir daha kızımı alırlarsa ölürüm ben