Minnos06 Nefes1490 bizimde 3 küsür ama diyeti açarken çok korkuyorum doktor yoğurtu aç dedi korkumdan açamadım
Nefes1490 Minnos06 kızım 3.cu ayda belli oldu şuan 8 aylık ama ilk baslrda bu kadar deildi smdi çok kötü oldu
mom9898 Nefes1490 çok çok geçmiş olsun canım benim. Rabbim yavrunu sana bağışlasın inşallah. Ümidini kesme bol bol dua et bizimde duamız yavrunla canım. Bol bol dua et sen annesin Rabbim duanı kabul eder🤲çok üzüldüm gerçekten. Rabbim şifa versin inşallah 🤲
Vivalaarya Nefes1490 1 ay önce kızımı emzirirken kucağımda nefessiz kaldı alerjiden dolayı… Sizi çok iyi anlıyorum hala emzirirken bir şey verirken ödüm patlıyor. Bize adrenalin oto enjektör raporu çıkardılar. Bir tık daha rahatım şimdi psikolojik olarak.
ipekk96 Vivalaarya çok geçmiş olsun bizimde alerjimiz var süte, neyden dolayı öyle oldu emzirirken sütmü kaçtı boğazına
Vivalaarya ipekk96 Hayır Alerjisi olan bir içecek tüketmişim küçük dili şişmeye başlıyor. Nefes alamadı her tarafında kırmızı döküntüler oldu falan
ipekk96 Vivalaarya anladım çok geçmiş olsun sizin neye alerjiniz var acaba. Bizim süte alerjimiz var arada diyette kaçak oluyor kan geliyor fakat bu kadar kötü yan etki yaptığını bilmiyordum
dinle_beni_bi Nefes1490 Allah acil şifa versin. Yavrularimizla imtihan etmesin hiç bir anne babayı 🤲🤲
Zeynepazram ipekk96 her alerjide bu kadar kötü yan etki yapmaz bizimde alerjimiz vardı kacak olunca kan geliyodu eltimin cocugunun cok yulsek alerjisi var mesela ölümcül yani eger fark edipte adrenalin ignesini vurmazsa hemen cocuk ölebilir anafilaksi gecirip