HavvaHalil95 Sansebastian aynen ya bende yeni yatmıştım sallandım baya meramdayım bide dha çok sallandı hissediyorum Allahım korusun
Sansebastian HavvaHalil95 of acaba artçı değil de öncü deprem mi bunlar 4 şiddetinde olmuş yüksek değil mi
HavvaHalil95 Sansebastian bencede öyle çünkü 5 kere olmuş 2 sini hissettik öyle olsa son ikisini de hissetmeyiz biz sıan arabadayız 3 aylık bebeğimle bizim mutfak baya sallandı bardaklar buzdolabı 🥺
Sansebastian HavvaHalil95 biz inmedik aşağı evdeyiz çocuk uyuyo bende yanında yatıyodum uykumdan sıçradım yer ve yatak çok şiddetli sallandı ama ilkinden kısa sürdü
covidondokuz Minikinmomu konya depremi duyunca o anı yasadım tekrar hala hLa o psikolojideym 😔Büyük gecmis olsn