Ay çok geçmiş olsun en çok korktuğum şey bu deprem o yüzden yüksek katta asla oturamıyprum 2. Kat ev aldık korku yüzünden allah bi daha yaşatmasın dikkatli olum herşeye karşı bi deprem çantası yanınız da taşıyın yapın kaldın bi köşe de dünya da başımıza neler gelecek bilmiyoruz