HavvaHalil95 Ctnnss evet çok kötü hissettim Meram da oldu bende meramdayım 3 aylk kızımla sokaktayım suan dualarınızı eksik etmeyin bizim bardaklar falan düştü sallandık baya 🥺🥺
covidondokuz Minikinmomu konya depremi duyunca o anı yasadım tekrar hala hLa o psikolojideym 😔Büyük gecmis olsn