Canim mutlaka doktora gitt tekrardan k vitamini ignesi yapılmalı benim doktorum kesinlikle kan olmamasi lazim dedi bende kontrolde toplu igne basi kadar kann oluyor arada bir dedim kesinlikle olmamasi lazim dedi hemen igne yaptırdı kan pıhtılaşmasi yapıyormuş